Kauba valimine

  • Vali tootevalikust omale sobiv toode ja lisa see ostukorvi, klikkides nupule “Lisa ostukorvi”. Vaikimisi on koguseks määratud 1tk, seda saad vajadusel muuta kas kohe, või hiljem (ostukorvist).
  • Ostukorv luuakse hetkel kui oled klikkinud nupule “Lisa ostukorvi”.
  • Toote ostukorvi lisamine ei kohusta Sind seda toodet ostma.
  • Ostukorvi võid lisada niipalju tooteid kui soovid.
  • Tellimuse lõplik maksumus on tellitud toodete summaarne hind, millele lisandub transpordikulu (sõltub kliendi valikust tellimuse vormistamise etappil).

Tellimuse vormistamine

  • Tellimuse vormistamiseks sisesta vajalikud andmed ostukorvi all olevatesse väljadesse. Kui oled püsikliendina sisse logitud, on kõik andmed juba Sinu eest täidetud. Vaata neid igaks juhuks üle.
  • Vali transpordi sihtkoht. Olenevalt kauba kogukaalust saad valida mitme variandi vahel. Kui otsustad, et tuled ise järele, on kohaletoimetamine loomulikult tasuta.
  • Kui kõik vajalikud andmed on sisestatud klikake nupule ”Osta”. Pane tähele, et ”Osta” nupule klikkamine ei kohusta Sind midagi ostma.
  • Peale ”Osta” nupule klikkamist genereerib süsteem automaatselt ettemaksuarve.

Ettemaksuarvest

  • Eeldame, et kõik eelnimetatud punktid on edukalt läbitud. Selle tulemusena süsteem genereerib Sulle ettemaksuarve, mille alusel saad tasuda kauba eest Sulle endale sobival viisil. Juhul, kui Sa ei ole ettemaksu arvet tasunud 14 tööpäeva jooksul alates arve väljastamisest, tühistatakse Sinu ettemaksuarve ja tellimus.
  • NB! Vastavalt Võlaõigusseadusele (VÕS, 11.ptk.;paragrahv 213(4) ) on Chess24 e-müügikeskkonnas 100% tootehinna tasumine soovituslik. Juhul kui oled tasunud 50% toote müügihinnast, teise osamakse maksetähtaeg on 1 päev peale kauba kättesaamist. Kauba tarneajast teatame telefoni teel.
  • Arve kauba eest toimetatakse Sinuni peale kauba eest 50% või kogu summa tasumist. Arve saadetakse Sinu e-posti aadressile. Juhul kui soovid arvet paberkandjal, palun teata sellest e-posti aadressile info@chess24.ee

Maksmisviisi valimine

  • Pangalink on mugav makseviis klientidele, kes saavad pärast kaupadega tutvumist ja ostukorvi täitmist siseneda Interneti-leheküljelt maksmisvõimalust tähistavalt Swedbank või SEB nupult vastavalt, kas Swedbank või U-neti keskkonda. Seal näeb klient juba täidetud maksekorraldust, millega nõustudes on ta kauba eest tasunud.
  • Ülekandega maksmine sobib klientidele, kes ei taha või ei saa pangalinki kasutada. Näiteks soovivad maksta teisest pangast (pangalinkiga makseviis sobib ainult Swedbank või SEB klientidele), või mõne aja pärast (pangalinkiga maksmisel peab makse sooritatud olema kohe peale ettemaksuarve väljastamist).
  • Krediitkaardiga maksmine on mugav ja turvaline makseviis, mis sobib eelkõige välismaa klientidele, kellel on olemas Mastercard või Visa krediitkaart. Maksmise hetkel toimub Teie kaardi andmete sisestus Teie poolt Pankade Kaardikeskuse serveris paiknevasse andmebaasi ning andmeid säilitatakse samuti Pankade Kaardikeskuses paiknevas serveris.

Kauba üleandmise/saatmise kord ning tagastusõigus

  • Kohe peale makse laekumist võetakse tellimus töösse ning saadetakse e-kiri kliendile, kus teavitatakse tellimuse saabumisajast kliendi poolt mainitud aadressile (kui klient on otsustanud kauba järele ise tulla, siis teavitatakse kuupäevast, millest alates on tellimus väljastamiseks valmis). Juhul, kui saabumiskuupäev tellimuse täitmise käigus muutub, antakse kliendile sellest e-postiga kohe teada. Kohaletoimetamisaeg Eesti piires on orienteeuvalt 2-3 tööpäeva. Väljaspoolt Eestit sõltub kohaletoimetamisaeg valitud transpordiviisist, ning võib reeglina olla 3 kuni 14 päeva.
  • Juhul, kui klient ei ole teavitatud tarneajaga rahul, on tal õigus tellimuse tühistada. Selleks peab ta saatma vabas vormis avalduse e-posti aadressile info@chess24.ee. Tellimuse eest makstud summa kantakse kliendile tagasi 2 tööpäeva jooksul peale avalduse saamist.
  • Juhul, kui klient ei ole saadud kauba kvaliteediga rahul, on tal õigus kauba 30 päeva jooksul tagastada. Tagastatud kaup peab olema terves pakendis, kasutamata. Tagasisaatmiskulud kannab sellisel juhul ostja. Tellimuse summa tagastatakse info@chess24.ee aadressile saadetud avalduse alusel.
  • Juhul, kui kaup jõudis kliendini kahjustatud pakendis, on kliendil õigus kauba vastuvõtmisest loobuda. Sellistest juhtumitest palume kohe teavitada meid telefonil 56947659, või e-mailil info@chess24.ee. Kliendi valikul tagastab Chess24 tellimuse kogusumma, või saadab tellimuse uuesti.

Piirangud

  • Chess24 võtab tellimused vastu ainult Euroopa Liidu riikidest.

Lisainfo

  • Kui tekkis küsimusi, palun saada need e-posti aadressile info@chess24.ee, või helista 7 päeva nädalas kella 10.00-20.00-ni klienditoe telefonile 56947659.
Updating…
  • Ostukorvis ei ole tooteid.